29 Aralık 2007 Cumartesi

İÇİMDEKİ İBRAHİM & NEMRUDUN HİKAYESİ...

İçimdeki İbrahim & Nemrudun Hikayesi... Yola küçük bir çocuk olarak başladım.... Büyümeye başladım, her insan gibi yaşamaya,yaşama tutunmaya o kırık ellerimle, o incinmiş yüreğimle, o minik tutarsız yüreğimle merhaba dedim hayata. incindim hep kullanıldım,belkide kullanılmaya rant gösterdim,insanlara yakınlık duymak adına bişeylerden feragat ettim! Hep kendimi yok ettim! Gitti benden bir şeyler, o bir şeylerin adını bile koyamıyorum artık. Ben olmuşum bir İbrahim kendimi arıyorum.. Kaybolan yüzlerde soruyorum kendimi.Yalancı aynalara bakamıyorum yuzumun çirkinliğinden, gönlümün soğukluğundan korkuyorum artık yapacaklarımdan, korkuyorum Abi....Yapabiliceklerim'den korkuyorum.Kendimi durdurulmaz hissediyorum,Biliyorum Zekama'da güveniyorum,Aptallığıma'da öyle... Öyle bir sarhoşum'ki vursan yıkılmaz, tutsan kalkmaz.. Öyle işde... Aklımı hep avuç içlerime alıp geziyorum.Dedimya Artık ibrahim oldum, arada nemrudu'da oynuyorum.Nemrudu sevmiyorum içimdeki nemrudu! ! ! ibrahim daha ağir, daha baskın geliyor sanki, ama nemrudda çekiyor, Nemrud'da bir benlik bir hoşnutluk var sanki? İbrahim'deyse Huzur... Nere gitsem ıkısınıde götürmekteyim ve biliyorum'ki birini öldürmekteyim birini yaşatmakta,ardından diğerine ölürken can vermekte... Diyorum'ya Abi, ben ölüyorum... Diğer ikisi yaşıyor içimde.. Bense ölmekteyim... Birini yaşatmayı bilsem ve seçimlerimde kararlı olsam; ya İbrahimi yaşatacak huzura kavuşacak bu ruh, beden,akıl, zihin.... Yada; Nemrudu seçicem hepten Zalim olucak bu Ruh ve Benlik... ikiside gerçekten çok çekici. Biri: Bu tarafta hükmünü sürüyor, Diğeri öteki tarafı hatırlatıyor... Acaba hangisi olsam? Hadi sen söyle, söylede bileyim en azından belki yardımın olur. Biliyorum'da aslında sorulan sorunun bana gelecek cevabını! Diyeceksin'ki Nemrud olup'ta ne yapacaksın? İbrahim ol, insan ol... Demesi kolay değilmi? İbrahim... İbrahim ha İbrahim! ! ! ... Ahh Bir Olabilsem Abi.... insan hep kötüye meyillidir oysa değilmi? önce nemrud olayım, ibrahıme zamanım, ömrüm yeterse birde onu deneyeyım. off ya offf! ! ! neyi nasıl yapıcamıda bılemez oldum... söyle yol göster bana! ! ! Abi.. Abi Suskunsun? ... Hangisi olayım? .... Yine Yanlız Kaldım Anlaşıldı Dinleyen Bile Yok Beni... '' Her seçimin bir bedeli vardir.. Korkarım: bu seçimin sonu nemdura doğru yol alıyor.. Nemrud olup, Nemrudu öldürmem Gerekki ibrahim yaşasın... '' Ömer Faruk Demircan

Hiç yorum yok: